Leírás

Van valahol Magyarországon egy kis falu, ahol az emberek úgy élnek ahogy egy falun szokás. A napi problémákat úgy oldják meg ahogy mindig is megoldották és a világlátásuk is régi szokásokból építkezik. Egészséges társaság, ahol mindenki tudja a helyét, bár a politikai korrektséget nem innen mintavételezik.

Csajozás

2014.04.22. 10:00 | Sidaries | Szólj hozzá!

Címkék: történet

A sofőrök jó emberek. Sokat ülnek az autójukban és ez idő alatt elképesztő idiótaságok jutnak az eszükbe és hajlamosak rá, hogy aztán ezeket elmondják, esetleg rosszabb esetben megcsinálják. Az egyik sofőr elvált, ezért mindenki neki akar nőt keríteni.

- Na figyelj! Én még a '80-as években 6 éven keresztül hordtam Tardára heti háromszor kavicsot. Annyit mentem arra, hogy a végén onnan szereztem az én Katikámat is. Nehogy már te nem tudsz egy jó nőt keríteni sofőr létedre!

- Jaaaj, hát neked könnyű! Kaviccsal könnyű csajozni. Próbáld meg disznóval!

A bejegyzés trackback címe:

https://vizesember.blog.hu/api/trackback/id/tr266056331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása